יום שני, 13 באוקטובר 2008

באסה, עד שמצאתי מתכון טוב לחזה הודו

להפוך להיות צמחוני זה מתסכל לא רק בגלל שלפעמים בכ"ז עדיין בא לך לאכול בשר, אלא גם בגלל שהשינוי בתזונה דורש ממך להפרד מחלק מהמתכונים שאספת בעמל רב במשך השנים. למשל, פתאום נזכרתי במתכון המעולה לחזה הודו שגיליתי לא מזמן. לא יכול להיות פשוט מזה: משרים חזה הודו שלם בתחמיץ למשך לילה, ואופים. למרבה הפלא, זה גם יוצא מאד טעים. ואם כבר אוכלים בשר, זו גם אחת האופציות היותר בריאות שיש. בקיצור, הגביע הקדוש של אוכלי הבשר.
אז עכשיו, יותר משיחסר לי הבשר עצמו, תתסכל אותי המחשבה שעד שכבר מצאתי את המתכון הזה, אני אצטרך להפרד ממנו.
זה כמו שסבתא שלי (ז"ל) היתה אומרת "כסף נתתי!", וממשיכה לאכול, בפרצוף סובל, את הגבינה הבולגרית המלוחה-מדי ובכלל-לא-טעימה שהיא קנתה; זה לא שהיא נהנתה לאכול את זה, אבל אם היא שילמה על זה, אז מה, היא תזרוק?
ומצד שני, המשפחה שלי בשלב זה ממשיכה לאכול בשר. אז לפחות שהם ייהנו מהמתכון.

אין תגובות: